Bohan.no
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Vanlige Spørsmål (FAQ)

 

Svar på spørsmål vedrørende levering og frakt finner man her: https://www.bohan.no/pages/frakt--levering

 

Spørsmål vedrørende betaling og faktura må rettes til Klarna: https://www.klarna.com/no/kundeservice/  eller på telefon: 21 01 89 91

 

Spørsmål: Hvorfor har jeg ikke mottatt e-post fra dere med ordrebekreftelse eller utsendingsbekreftelse?

Svar: Dessverre kan e-postene fra oss havne i søppelkassen din (junk/spam mail). Husk derfor å sjekke søppelkassen din. Straks vi mottar en ordre så vil du få en e-post med ordrebekreftelse. Så fort varen din er sendt så vil vi sende deg en e-post. Når vi har behandlet en retur så vil vi også sende deg en e-post.

 

Spørsmål: Jeg har sendt dere en e-post, men ikke mottatt noe svar?

Svar: Vi prøver vårt ytterste å svare innen en arbeidsdag. I hektiske perioder kan det dessverre ta opptil 48 timer.

 

Spørsmål: Jeg kan ikke logge inn på kontoen min?

Svar: Velg "Glemt passord" på innloggingsiden. Skriv inn e-postadressen din. Du vil så få tilsendt et nytt passord. Husk å sjekke søppelkassen din (junk/spam mail).

 

Spørsmål: Hvordan endrer jeg passordet mitt?

Svar: Etter du har logget deg inn så velg «Min konto» og deretter «Endre passord».

 

Spørsmål: Hvor ser jeg hva jeg har opptjent i bonus?

Svar: Logg inn og gå til «Min konto».

 

Spørsmål: Hvordan bruker jeg bonusen min?

Svar: På «Min konto» vil du finne en kode for bonusen din. Bruk så denne koden når du skal betale for en ny ordre.

 

Spørsmål: Hvordan sporer jeg ordren min?

Svar: Du fikk en e-post da skoene ble sendt fra oss. I denne e-posten er det en lenke du kan trykke på, da kan du spore pakke. Husk å sjekke søppelkassen din (junk/spam mail).

Alternativt kan du logge deg inn og se under «Min konto». Der er det også en sporingslenke.

 

Spørsmål: Hvor endrer jeg navn, mobil eller e-post?

Svar: Etter du har logget deg inn så velg «Min konto» og deretter «Endre kontoopplysninger».

 

Spørsmål: Hvor endrer jeg adressen min eller legger til en adresse?

Svar: Etter du har logget deg inn så velg «Min konto» og deretter «Endre oppføringer i adresseboken».

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke